Gull77 canim.benimde çok dökülüyordu ne yaparsan yap o dönemlerde çözüm yok hamilelikten kaynaklı hormonlardan dolayı ama geçici sonra kesiliyor dökülmesi merak etme ilk dört ay turam tutam dökülüyordu şimdi bir tane bile yok ve bu perdemde nasipse doğum yapicam inşallah allah’ın izniyle için rahat olsun