Serzeyyyy Pia22 bence 1 numra almalisin gerçi bebegin kilosuna göre değişir ama bence 1 numara uygun olacaktır. 15 gün önce doğum yaptım 1 numara bile büyük geldi prematür bezi alıyoruz kullanıyoruz.
Mothersone Pia22 yenidoğan için 1 numara bile biraz büyük oluyor ben sleepy naturalın yenidoğanını aldım 240 adet
Serzeyyyy Serzeyyyy molfix almıştım ama bebegimin poposunu kızarttı ve küçük küçük kabarmalar oldu, prematür bez kullanıyoruz can bebe aldım onu gayet iyi bir sorun yok
Prensveprensesim Pia22 ben molfixs 1 numara aldim ilk etapta 1 numara alinmali bence iri dogan bir bebege bile buyuk oluyor yeni dogdugunda 1 numara 120 adetli olandan aldim o bitince 2 ye geceriz diye dusunuyorum
Serzeyyyy Pia22 alacağın bez sayısı çok fazla olmasın bence bebegin cildine göre alırsın ilk etapta az sayılı al. Ben 120li almıştım kullanamadık mesela🤦♀️
Busimss Pia22 ben prima denemek için 45 Li paketinden aldım 2-5 kg arası 1 numaraydı sleepyninde deneme paketini almıştım onda da 20 tane 1 numara 20 tane 2 numara var hangisinden memnun kalırsam onunla devam edicem ☺️
Fossey Sleepy naturalin 40’lı bezlerinden hem 1 beden hem 2 beden aldım. Denemiş olalım diye çok adetli almadım ben.