Kızlar 16. haftadayız, ikili testimi yaptırdım çok şükür güzel çıktı. Doktorum 20. haftamda çağırdı tekrar. Bu testlerden bahsetmedi benimde aklıma gelmedi açıkçası o an. İkili test yapılınca ihtiyaç kalmıyor mu? Yoksa sorayım mi? Detaylıya girmek istiyorum bu arada ama onun için 20. haftadan sonra da gidildiğini biliyorum.