Kızlar 37 haftalık olduk cumartesi nst biraz sancım çıktı ama ben hissetmedim, ama şimdide bebek çok hareketli belimde agrım var kasiklarimdada çok hafif adet sancısı gibi sanci ama durulmucak gibi değil, tam 40ta doğurmak istiyorum şuan hiç hazır değilim bu sancılar yalancı midir :(