Cns_33 genetik olarak eşimde de bende de bir sorun çıkmadı Allaha şükür ben de kan pıhtılaşması var ama düşük seviyede dediler heterozigot gittigim doktor ecopirin verdi kalp atışı duyulunca iğneye başlarız dedi bizimki o aşamaya gelemeden düşüyor zaten başka bir doktora gittim o iğneye gerek yok pıhtılaşman düşük dedi ama 3. düşüğümü yaşadım sonra kendime riskli gebelik uzmani iyi bir doktor buldum hamile kalir kalmaz igne ve yaninda bir sürü tedbir amacli ilac kullanmaya basladim şimdilik iyi gidiyoruz Allaha şükür rabbim tüm isteyenlere nasip etsin.