Merhaba iyi akşamlar. Ben 2 yıla yakındr evliyim. 1 yıl içinde 2 tane düşüğüm oldu. İlki düşük ikincisi kürtaj oldu. En son ocak ayında kürtaj oldum. Arastrmak için gittiğimızde 2 regl sonrası gelmememi söylediler. Araya koronavırus girince malesef erteledik genetik testi. 2 gün önce kadın doguma gittik eşimle bizi genetik bölümüne yönlendirdiler. Eşimden kromozom için benden ise hem kromozom hem pıhtılaşma testi için kan aldılar sonucun 2 ay içinde çıkacağını söylediler. Doktor ayrıca enfeksiyonumun fazla olduğunu söyledi muayene ederken. Bir çok ilaç yazdı .yarından sonra da folıkasıt kullanmaya baslayacam. Burada fazla düşük yapanlar nasıl bir yol izlediler fikir sahibi olmak istiyorum.