Bende pembemsi değil ama kahverengimsi bir akıntı oldu sanki regli başlayacak zaman önden gelen akıntı gibi arkasına kanama olacakmış gibi düşündüm. İki gün bekledim düzelme olmayınca doktoruma yazdım gel bi bakalım normal değil bu durum demişti. Ertesi gün gittik ultrasondan baktı kanama yolu açık dedi ama bebeğin durumu kesesi suyu felan herşeyi normal bir sıkıntı yok korkma dedi. Progestan başladı, ilişkiyi yasakladı bir süreliğine. Ağır mı kaldırdın kendini mi yordun dedi ki keza öyle de olmuştu yani ben ağır felan kaldırmadım tabi ama rutin ev temizliği yaparken yorulmuştum yorulduğum halde de aman orası da kalmasın aman o kadar oldu burası da kalmasın diye diye devam etmiştim acısı bu şekilde çıktı. Daha çok dinlen daha çok uyu yorulduğun zaman da üstüne gitmeyip dinlenmelisin dedi doktorum.. Sonra düzeldi ama az biraz yorulsam hemen akıntımın rengi değişiyor. Biraz narin olmam gerekiyor galiba🙄 Birde şu var en başlarda kontrolüm esnasında doktorum bana hafif pembemsi akıntın olabilir bu normaldir demişti tabi ki kanama olmadığı sürece. Sizde dinlenin eğer devam ediyorsa doktorunuza görünün içiniz rahat etsin. Ama bir sıkıntı yoktur merak etmeyin.