Flzonr vala canim ben rahatsizdim ama isminin bu oldugunu bilmiyordum ben 37 haftalik hamileyim bendede yuksek tansiyon cikti ve cok kasiniyordum gecen gittim test falan yaptilar doktorlar gebeligin karacigere vurdugunu soyledi test sonuclarini bekliyorum bnde