Iyi akşamlar arkadaşlar 36+5 Ikiz gebeyim 3 haziran doğuma gidiyorum.
- Haftada erken dogum tehtidi ile karşılaştım 2 günlük hastane serüvenim oldu. 2 doz ciğer gelistirici vuruldum. Cok korkmuştum bebeklerim o zaman henuz 1000 gram bile değillerdi. Ntsde surekli sancim çıkıyordu. Covid-19 un en yaygın olduğu ve ailemden şehirler arasi mesafe kadar uzak olduğum bir dönemden kızarimla bugune gelebildim çok şükür.
Şımdi her hamile annenin isteği gibi tek isteğim onlari saglikla kucagima alıp kokularını içine çekebilmek. Onlara yetebilmek. Onlar benim kabul olmus duam rabbime sonsuz şükürler olsun. Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin en güzelini en hayırlısını. Unutmayın vermeseydi istemek vermezdi Rabbim ve bekletiyorsa güzelleştiriyordur…