Arkadaşlar ikinci gebeliğim kızım olacak ve yüzümde yoğun bir lekelenme basladi. Acayip bir sis çöktü resmen. Son 3 aylik döneme girdik bi anda oldu tedbir bile alamadım.
Üstelik güneşte görmüyorum. 2 yaşında oğlum var malûm yasak var dışarı çıkamıyoruz. Bunun hamileyken yapılacak bir çözümü vs var mı? Geç kalmadan müdahale etmek istiyorum. Cildim beyaz ve renkli gözlüyüm. Her aynaya baktığımda kendimi kötü hissediyorum 😪