gulcingulcin Kızlar park beşik alacağım ama bir türlü karar verip alamadım.Çok zamanımız da kalmadı.Kalitesi iyi olan bir beşik istiyorum.Önerilerinizi alabilir miyim
aLmisMomS gulcingulcin ben Kraft calipso 2 aldım canım henüz kullanmadım ama yorumları falan çok iyiydi. Tabi biz indirimdeyken almıştık