Beyzanuur Hamile kalmadan önce de rahmimdeki miyomları takip eden doktorumdu. Hamile kaldıktan sonra da yolumuza devam ettik. Yok Gölcük bilgisini eğer Gebze’de falan isen uzak kalır diye özellikle belirttim. Gerçekten övülmeyi hak eden bir doktor. Bir kere normal doğum dostu ve süreç boyunca seni bu iradeyle hazırlıyor. Çokça ilk gebeliği sezeryan olup da ikincisini normal doğurttuğunu söyleyen hastaları var. Tam bir Adanalı kadın doğumcu 😂 Esprili, ilgili ama karşısında da bir o kadar dirayetli anne adayları bekliyor. Yani tam bir takım adamı. Sen kendine iyi bakacaksın, ben bebeği çok iyi takip edeceğim sonucu çok güzel bir bebek olacak mantalitesinde. Ayrıca muayene saatlerine çok sadık. Acil bir durum olmadıkça asla kapıda saatlerce anne adayı bekletmiyor. İçeriye girince asla acele etmeden sanki detaylı ultrasonmuş gibi bebeğin beyninden kalbine her yerine dikkatlice bakiyor. Muayenelerden hem bebegi rahatça görüp hem de bol bol bilgi almış olarak dönüyoruz. Gebelik takviyesi ürünleri SGK karsılamıyor ama benim asla midemi zorlamayan hatta günlük yaşantıma da çok katkısı olan markalardı. Kendisine ulaşmak çok kolay. Whatsaptan gece gündüz cevap verip tek kelimeyle de olsa size hep doğum koçunuzmuş gibi davranıyor. Mesafeli ama sürekli bir iletişimi var. Manevi yönü de beni çok etkiliyor. Yani bebeğin bir mucize olduğunu, sadece tıbbi bir oluşum olmadığını sürekli hissettiriyor. Bunlar benim devam etmemde ve güven duymamda çok etkili olan sebeplerdi. Sana da uyuyorsa tavsiye ederim. 🍭