Ne yaptıysam doktorum enfeksiyonun geçmediğini söyledi ve cleocin vajinal krem yazdı. Fitil şeklinde uygulayacaksın dedi. Kullanım kılavuzunda aplikatöre kremi sıkın ve vajinanın olabildiğince derinine itin yazıyor. Deniyorum ama mümkün değil girmiyor tamamı. Müthiş bir ağrı oluyor. Yırtıyor sanki içini. Kullanan var mı ?