Golgee Canımlaar 2 gündür akıntım fazlalaştı ve kıvamı değişti afedersiniz ama sümüksü bi yapısı var. Tesadüf ki 2 gündür aynı şekilde adet ağrısı benzeri ağrılarım var kasıklarda baskı ve karın sertleşmesi eşlik etmekte. Bu haftalarda normal mi? Erken doğum belirtisi midir. Veya erken doğum belirtileri nelerdir yaşayanlar paylaşabilir mi?
Mothersone Golgee rahmin kendini doğuma hazırlaması durumunda yaşadıkların oluyor canım heran geledebilir 3 4 hafta süredebilir
Eslem13esila Golgee bende 35+5 günlüğüm dediğiklerinin aynısını iki gündür yaşıyorum ve çok şaşkınım hiç böyle olmamıştı nedenini bilmiyorum inan. Evet akıntım agrım genelde çok fazla olurdu ama bu boyle bildiğin sulu yapışkan değişik yani tarif bile edemiyorum inşallah bir sorun yoktur
Zlhb Golgee çok normalmiş bende 35 teyim en baştan beri akıntı hiç kesilmedi zaten artıyor hep regl sancıları da yaşıyorum iki haftadır ama bu bir iki gün daha yoğun yaşadım
Zlhb Golgee evet evet dediğin gibi karnımda sürekli toplanıyor hatta ayaktayken toplandığında başta bir anlamadım korktum değişik acılar hisler oluştu bir baktım karnım yamulmuş😂
Golgee Zlhb ayy dimi ya o karnın en yüksek yerinde toplanması çok tuhaf bi duygu iki büklüm kalıyoruz 😁
Brokoli ben de 35 haftaligim. alttan birden sancı giriyor, iki buklum kaliyorum bazen. devami gelmiyor ama. yalanci sanciymis doguma hazirlik icin. akintida bi gariplik de gozlemliyorum iki gundur, insallah cigerleri gelismeden gelmez prenses.
Golgee Brokoli insallah canm hepimizin duası o. Demekki o sancılarda normal. Bizde her gece doğurucaz sanıyoruz bak 😁😁
Zlhb Golgee evet ya bir değişik acı hissi veriyor özellikle ayakta olduğumda alta doğru birşey çekiyor gibi itiyor gibi😂
Zlhb Golgee hiç doğurasım yok desem🙊 içimde daha güvende en azından diye düşünüyorum böyle daha güzel bakıp koruyup kolluyorum sanki😔
Golgee Zlhb bende o haftalarda öyle düşünüyodum ama büyüyüp kendini daha çok hissettirince kucağına alıp kokusunu almak istiosun. Bizden önce onu koruyan Rabbi var korkma annesi 😊
Golgee Zlhb o zamn sende 35+3 sün ya. Ben seni erken haftalarda olan biriyle karıştırdım desene aynı haftada aynı günceyiz 😬
Zlhb Golgee biraz panik oluyorum tabi ağrı sancı olunca 😑 ama doktor servikse bakmıştı benim erken doğurmazsın korkma dedi ondan biraz rahatım sanırım.Ama iki gündür karnım yara gıbı acıyor yaşadın mı böyle bir şey?
Golgee Zlhb benmde erken doğum riski görmedi hamdolsun ama sen yinede haziranın 15 inden sora hergün bekle dedi. Eved canm 2 3 gündür karnım acıyor ağrıyor sertleşiyor aynı zamanda kadınlarımda baskı, akıntı artışı hersey mevcud bu nedenler yüzünden her gece doğurucam sanıyorum işde 😐