Kızlar zaten kilolu hamile kaldım, hamilelik boyuncada 7 kilo aldım. Psikolojimde çok bozuluyor.Mide küçültme operasyonu düşünüyorum.Doğum yapıp ardına mide küçültme operasyonu olan ya da operasyondan sonra hamile kalanlar var mı? Bebek sütten kesilmeden olsam ne olur? Bu ameliyatı geçirenlerden artı ve eksi yönlerini öğrenmek istiyorum. Fiyat, ssk karşılıyor mu, nerede ameliyat oldunuz, ne kadar sürede toparlandınız, psikolojik, aklınıza gelen herşeyi öğrenmek istiyorum. Lütfen yardımcı olun