1188616
1188616 canım genelde akşam daha sakin olduğun için daha fazla hissediliyor . Mesela bende akşam üstünden başlardı şiddetli kalbim duracakmışcasına çarpıntı olurdu. Gündüz de oluyordu . Bazen hissetmesendr oluyor. Ben hastaneye gittim kardiyolojiye . Doktor muayeneye aldı . Ultrason gibi bir cihazla ölçüyor EKG çekmeden önce . Ben gayet sakindim aslında ama muayene ederken bana sordu . Şuan çarpıntı hissediyormusun diye hiç hissetmiyordum . Gayet herşey yolunda gibiydi . Ama hissetmememe rağmen doktor şaşırdı çok şiddetli çarpıntın var dedi . Sürekli kontrol edildim öyle öyle geçti şükür. 2 ay oldu doğum yapalı . Hamilelikte bu gibi durumlar ertelenmemeli mutlaka doktora görün . Bebek için vs senin sağlığın içinde en iyisi bu . Ben sadece kendimden örnek verdim . Bellide sen benim gibi yaşamazsın . Ben ne desem boş ama . Seni doktora gitmeye teşvik etmek için anlattım canım. Önlemini randevunu al virüs var diye gitmemezlikte etme 🙏🏻