Gebeliğimin başından beri baş ağrısı yaşıyordum bi yerde tansiyondan olabileceğini yazıyodu ondan tansiyon aleti aldım bugün sürekli ölçtüm ve gerçekten düşük çıkıyor sürekli bunun sebebi ne acaba bi sorun olur mu başına böyle bişey gelene varmı sürekli başım ağrıyo hayattan tad alamıyorum ömrümce baş ağrısı yaşamış insna değilim şimdi gözümğ açamıyorum ne yapmam lazım acaba doktora gitsem mi önemli bişey mi ki😔