Merhaba ben 10 haftalığım ama su içsem kusuyorum beş dk da bir ağzıma bir şey sürmem yetiyor doktorum onyzd isimli ilacı verdi öğürmem oluyordu ama kusamıyordum ilacı kullanırken ama sağlık ocağındaki ebe kafamı karıştırdı ilacı bıraktım bebeğin beyin gelişimini olumsuz etkiler dedi şuan çok kötüyüm siz kullanıyor musunuz bu tarz ilaçlar kafam darmaduman oldu