Yagmurmerve/ doktor Radiolog ama bana dedikş sen hiç su goruyormusun bende evet ara ara ama az görüyorum dedim tamam dedi biley mi oldu dedim yo herşey gayet normal dedi ,, ultrasonu kendi doktoruma gotürdüğümde oda her şey normel sıvı iyi placenta her şey iyi dedi ama benim içimde hep bi korku kaldı 10 cm fazla değermi !! Bilmiyorum hiç bilgim yok çok araştırdım netten ama biley bulamadım buraya yazdım belki bilen vardır diye 18 Haziranda doğum yapıcam sezaryanla allahın izniyle ,, ultrasonun resimini burda paylaşsam sen anlarmısım?