Zlfyvz11 aysegul-16 normal canım benimki de 20.haftadan sonra hissettim ufak ufak eğer iç karnın genişse geç hissediyormuşsun😌
Ayse42_ aysegul-16 tekme atmıyor demek istedin galiba , canım daha kemik gelişimi tam güclenmedi hareketlerini daha farketmemen normal 24. Haftaya kadar hissetmeyenler bile varmış, ben 20. Haftada hissetmiştim ilk gebeliğim benimde
Srzrk aysegul-16 merak ettim burada yer alan isminiz telefon numaranız mı :) 22.haftaya kadar hareket hissedilmeyebilirmiş
aysegul-16 Ya benim numara cikmis ben bunu nasil duzelte bilirim Srzrk benim telimle kayit yaptim bu sekilde olacagini dusunmemistim nasil duzeltebilirim
555074 Ben 23. Haftalarda daha yeni.yeni.hissetmeye başlamıştım kişiye göre değişiyor sanırım bazıları 17. Haftada hissettm diyordu ben diyordum bende mi.sorun var doktorum 22 den sonra hissedersin demişti öyle de oldu 😊
Atlass aysegul-16 ben 25 ncı haftamda hiseytim hareketlerini seninki daha küçük cok normal canım korkma
NaimeYilmaz aysegul-16 Ben bir ad yaptım ama başka isterseniz olan ve olmasını istediğiniz adla biz@mutluanneleriz.com’a mail atabilirsiniz.🌺
1Anne_ aysegul-16 adminler yardımcı olmuş cnm tekrar değiştirmek istersen adminin attığı linke mail atabilirsin değiştirmek istediğin kullanıcı adını
Pia22 Ben 16 hafta da hisettim . Sanırım 20 haftaydim korona olaylarından dolayı hiç tekme atmamıştı üzüntü stres bebeği çok etkiliyormuş doktor bana sana küsmüş demisti :) korkmayın birşey yoktur inşallah
aysegul-16 Pia22 ben 5 yillik evliyim ilk hamileligim 2 ci yilimda oldu 3 aylik bebgim dusuk yaptim o yuzden korkum fazla
1Anne_ aysegul-16 rica ederim cnm 🙏🏻🥰 bu arada henuz hissetmemen normal bende yeni yeni hissediyorum 22 haftalıgm kontrollerini aksatma sağlık sorunu yoksa endişe edecek ve korkacak bisey yok için rahat olsn😄
Pia22 aysegul-16 benimde 2.5 yıl sonra oldu insan baya korkuyor da tatlı yiyip yarim saat uzanın sol tarafa ılık duşta iyi geliyor
aysegul-16 1Anne_cok sukur yok zaten nasipse haftaya doktor rekli ulturasonum var insallah hayirli sonuclar olur