Happybsrn yapsanaaa . Bak inşallah adet olmazsın da yap bence git antibiyotik yazar belki onu da söyle bi güzel . İçten hazırlık belki tek sıkıntı budur bazen rahim içi duvarda da iltihap olunca bebek tutunamıyormuş araştır görürsün . Kimyasal belki o yüzdendi kimbilir 🤷🏻♀️