diloscn mavisimm 😄 bu bebek bekleme süreci bende anksiyete bozukluğu yapacak,normalde de çok evhamlı biri olarak bana bu hayat çok zor 😅
mavisimm diloscn O haftalarda bende sen gibiydim hareketlerini az hissettigimde endiseleniyordum ama hic gerek yokmus. 32. haftada duzene girmeye basliyor hareketleri endiselenmede geciyor :)
diloscn Mavisim34 yok artıık ayrıntılıda bile bunu farketmediyse mesleği bırakıp egeye flan yerleşsin o doktor 😅
Cigdemanne_01 diloscn arada hissetmen bile çok çok iyi canım. Benim kızımda çok hareketli hiç yerinde durmaz doktorumla konuşmuştum bu konuyu. Hiç hareket etmezse 2 gün falan o zaman kork demişti. Küçük kıpırdanmalar da olsa için rahat olsun gayet sağlıklıdır bebişin 🙏
Sinemneset diloscn aynı durumdayız canım mesela dün nerdeyse hiç hissetmedim şimdi bir iki kere vurdu hatta geçen hafta 3 gün hissedemediö gittim gayet iyiydi şu an 28 hafta 2 gün önce çok hareketliydi ama öyle uykularımı uyutmayacak canımı yakacak insanların dediği gibi halay çeker gibi değil😂 dün nerdeyse hiç hissetmedim içini ferah tut tatlı falan ye elini gezdir
diloscn Sinemneset dün gece üşenmedim tatlı şeyler yedim sol tarafa yattım elimi koydum bekledim pıtır pıtır hissettim hareketlerini,bnm oğlan canı isterse varlığını belli ediyo demekki 😅
Tugcegkc diloscn ben de seninle aynı haftadayım , insanların dediği gibi uyutmuyor kıpır kıpır değil , gece uzandığımda falan tekmelerini hissediyorum onlarda abartı şekilde değil normal , galiba bebekten bebeğe değişiyor bu durumlar ☺️