29 haftalık hamileyim daha öncede geceleri kaşıntım oluyordu fakat bugünlerde pek durdurak bilmeden kaşınıyo. Özelikle ayaklar kısmından Yarın doktora gideceğim kolestaz olmasından dolayı çok endişeliyim çok araştırdım aynı durumu yaşayan var mı acaba