Kizlar merhaba 39 haftalik hamileyim bugun baslayan bi doğum sancim var 3 gundur zaten lekelenmelerim oluyordu bugun sancilar basladi ve 5 dakikada bir girmeye basladi hastaneye gidiyorum 2 cm aciklik nst de sanci yok diyorlar ama ben sancidan duramiyorum artik surekli eve gonderiyorlar benim gibi ayni durumu yasayan varmi