Hazalperi olabilir canım ben bi kere giyip cıkarsam leke olsa bile 40da yıkarım ve bir bucuk saat yıkarım genelde üzerime dökerim bişey yerken omoda hemen cıkarır al dene derim ben ilk evlendim ariel kullandım baya bi sonra omoyuda eşimin çalıstgı fabrika verdi denedim ve dedim ben omo kullanıcam zaten ikiside aynı firma ama adları farklı ariel köpürmüyor 2 ölçek atman lazım ama ikiside bire bir leke cıkarmada