Kızlar bende hepiniz gibi sıranin bana gelmesini bekliyordum:)
Çati muanesi sonucu kemiğim aşagida oldugundan 19 mayis a tarih aldik. Hem kadir gecesi hem gençlik bayrami diye istedim:))
Sabah hastanede hemen serumu takip 5 10 dakika icinde aşagiya aldilar. İcimde korku ,heyecan ,garip hisler …kendimi ameliyat hanede buldum. Anestezi doktoru dediki genelde yarim bayilinca hic bisey hissetmiyecegiz saniyorlar unutmaki dokunma hissi hissedeceksin istersen tüm bayil dedi hayir dedim. Hic korkmayin asla aci yok sadece dokunma hissi.. spinal iğneyi zaten hic hissetmiyorsunuz.. ve daha 5 dakika gectiki bi baktim fotografci cekiyor dedim yok artik bebek ciktimi ve bir aglama sesi :)) inanin duyguyu anlatmak imkansiz .. saskinlik falan hissedip otomatik agliyorsunuz . Bebis dogduktan yarim saat 40 dakikaya sizin isiniz bitiyor. Benim bebegimin sezeryandan dolayi cigerinee bi miktar su varmis bi yarim saat gozetimde kalmis ciktigimda babasi panik halindeydi. Neyseki benim cikmamla oda cikti .. ilk 24 saat zorlandim illaki agri oluyor ama bi sekilde geciyor bilin. Yurudukce hafifliyor.. simdi 12 gün oldu ancak yazabildim 🙈 yani bol bol dinlenin..
TAVSiYELER
Depend cok ise yaradi
Süt gelene kadar şılingayla bi miktar mama verdim cekinmeyin hic sarilik daha zor bisey.
Masdit olmamak icin gogus taslasirsa sagip bosaltin ( bebek hemen iyi cekemior ) 6. Gun dogru durust emzirebildim
Yaninaza hoşaf ve sivi yiyecekler alin icim yandi cok benim. Sekerimde dustu hosaf cok ise yaradi
Hepinize saglikli doğumlar diliyorummmmm 😍😍😍😍