Hikmet Dogumun her halukarda 2sekli vardir, vajinal dogum ve sezeryan dogum. Biri normal olup digeri anormal olmuyor elbette. Hepimizin vucudu kapali bir kutu, agri esiklerimiz, gucumuz, psikolojimiz bambaska. Illaki vajinal dogum yapicam diye bebeklerinin hayatini ve kendi hayatini strese sokan kisilere gercekten saskinlikla bakiyorum. Doktorum beni sezeryana aldi diye kadin agliyor. Bu kadar sacma birsey olabilir mi? Bizim ne istedigimizden ote, bebegim ne kadar saglikli gelsin demeyi bilmeyen kadinlar malesef bunlar. Onlari okudukca sinirleniyorum, cehalet bolye birsey bence. Oncelik bebeklerimizin saglikli sekilde dunyaya gelebilmesidir, bizim hangi dogum seklini istedigimiz degil!!! 😉