Bende alışverişimden çok memnun kaldım müşteri hizmetleri özellikle çok iyi. Stok sorunu olan bir ürün için beklemek zorunda kaldım, hediye olarak o üründen koymuşlar çok hoştu bence. Telefonla arayarakta sormuşlardı tamamlayıp mi gönderelim yoksa stok sorunu olan ürünü sonradan mı kargolayalım diye. Malları da çoook iyiydi.