Merhaba kızlar...geceden sabaha geçen acil maceram sonucu sağ böbreğimde büyüme olduğu tespit edildi.siddetli bir ağrı yaşatıyor.gebelikte oluyormuş organlar birbirine baskı yaptığı için.uroloji takip edicek belki stent takılabilir dendi.boyle bir sorun yaşayan oldu mu acaba aranızda ?