Merosu Merhaba , 6.hafta 1 günündeyim . Bulantılarım yeni basladı ama en cok şiddetli bi karın ağrım oluyor doktorum normal olduğunu söylüyor sizdede oluyormu? Yada olmuşmuydu?
[silindi] Merosu Benimde ilk öğrendiğim zamanlarda vardı ağrım ama şuan hiçbir şey hissetmiyorum belirtim yok ben de 6+3 üm 😊
Snszasla Merosu benimde bulantım okadar çok ki kusmak dan bitkin düşüyorum artık hiç birsey yiyemiyorum bulantı ilacı kullanmama rağmen zor geçiyor 🤦♀️ İnşallah bulantı bi an önce biter 7+4 üm şu an Allah yardımcımız olsun
Dytbsr Merosu 6+4 deyim bugün geçtiğimiz salıdan cumaya kadar hergün uykudan uyandıracak kadar kısa süreli de olsa ağrım oldu. Bu günlerde gün içinde çok az oluyor. Dr a Perşembe günü gittim normal dedi. Bazen bebeğin tutunmasını sağlayan hormon düşük olduğunda da olabilir diyip test yaptı progesteronum normal aralıkta çıktı. Rahim kasların büyüdüğü içindir dedi ilk gebelik olduğu için dedi 🤷♀️😇
Leylayunus Merosu bende adet sancısı gibi kaşık ağrısı be bel ağrısı çok var henüz doktora gitmedim bu üçüncü gebeliğim evleneli 3 sene oldu bu istemeden olunca moralsizlikte var ama artık yapcak bişey yok sağlıkla gelsin inşaAllah çok ağladım çok üzüldüm ama olacağı varmış spiral taktırmadığımq çok pişman oldum
Mommy006 karın ağrısı değil ama mide bulantılarım cok kötü 😨 notmal dediyse sorun yok ama dinlen bol bol 😍
Nureroglu Merhaba bende 6+6 yım ara ara kasık ağrısı bel ağrısı oluor öyle çok uzun sürmüo midemde bulanıyo ama bir türlü kusamıorum çıkarsam rahatlıcam ama olmuyor bi gün iyiyim bi gün kötü 🤗🤗yinede şükürler olsun rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
okroya Bende 6+6’yım 6.haftanın başında başladı bulantılar kusamıyorum kussam belki rahatlarım doktor ilaç verdi dayanılmaz olduğu zamanlarda ilaç içiyorum çokta alışmak istemiyorum ama ilaçın çok faydası oluyor rahatlatıyor. Bulantı haricinde herhangi bir şikayetim yok :)
Defnederen Benimde adet günüm en son 20 nisandı mayısta olmam gerekti 12 gün gecti hâla olmadım test yaptım silik cıktı 0.100 değerim kan testi 🥺
Pukiyolda Benim de son adet tarihim 25 Nisa’n , 5+1 olduk bizde 🥰 şimdilik bir sıkıntım yok çok şükür 🥰
Serea Mrb benimde 10 nisandı ama geç döllenme olmuş 5 haftalığına migdem okadar çok bulanıyor ki anlatamam bile ne zaman geçicek kızlar yatis yaptım serum falan takıldı bir gece boyunca ama mümkün değil gecmiyor