arkadaslar merhaba 33+2 haftalik hamileyim iki gun once doktora gittigimde plasentada lakünler goruldugunu soyledi ve tansiyonum kontrol edildi fakat simdiye kadar olan olcumlerde tansiyonum gayet normaldi tansiyon takibi verdi bi 5 gun.internette makaleleri arastirdigimda cok net bilgilere ulasamiyorum ya da ulastiklarim fazla tibbi terimler icerdigi icin bisey anlayamadim .
Böyle bisey başina gelem var mı bu durun sebebi nedir neye sebebiyet veriri bebege zarari nedir erken doguma sebebiyet verir mi