elifnr47 20 haftalık hamileyim ve sanki doğum yakınmış gibi göbegim aşagıda duruyor normal midir sizinde öylemi 🤰
Asumann elifnr47 benimde karnım ilk alttan büyümeye başlamıştı sorun yok yani canım. Ama doktorunla görüş istersen için rahat etsin
elifnr47 Tnskmn ilk hamileligim oldugu için bilmiyorum gören füze gibi duruyor karnın dedikleri için anormal bişey mi var acaba dedim 🙏🏻
Tnskmn elifnr47 yok canim ama istersen bi doktoruna danış. Basta benimde aşağıdaydı her teknesini filan aşağıdan hissediyordum sonra yukarı cıktı şimdi 37+5 kanala girdiği için tekrardan indi. Olabilen birşey benimde ilk hamileliğim bende korkmuştum 😊