Prensimmm33 Arkadaşlar bacaklarım çok kötü sızlıyor çok ağrıyor gebelikle bı alakası varmı sizde de oldu mu ?
Tugbabayir Prensimmm33 benim de agriyor yaa ozellikle geceleri uyutmuyor gercekten😏 bir dahaki doktor kontrolumde doktoruma soyleyecegim
Prensimmm33 Aylaninannesi kramp yok ama ayaklarımı uzatınca karıncalanma oluyor sanki birşey çekiyor gibi sızlıyor dayanamiyorm
Prensimmm33 Aylaninannesi teşekkürler zaten 12. Haftada kontrolüm vardı salı günü gideceğim 13 haftalık oldu vitaminlere basliycax ayrıntılı ultrasyona gireceğiz
Misssimsek Prensimmm33 dün gece bende hep bacak agrisiyla uyandım kramp girecek gibi oluyor gitmiyor ama agri oluyor. Ellerim de ağrıyor parmaklarim falan bazen 32.haftadayiz. salı kontrolüm var doktoruma sorucam umarım geçmesi için birşey verir
IkizAnnesi94 Benim doktorum gunde 3 bardak sut onerdi iyi geldi sizde deneyin insallah bi yardimi dokunur👍
Cigdemveminik Prensimmm33 bacak ve bel ağrısından uyuyamıyorm resmen magnezyumda kullanıyorm ama malesef işe yaramıyor🤦🏼♀️
Dilos1645 Prensimmm33 gebelikle alakası var tabiki de normalde son aylarda agrırmıs ama bümyeyle de alakalı heralde benim 26.haftadan beri cok kötü agrıyo kalcama kadar kasılıyor
Dlktpl Benım fıtık gıbı cekılmede olurdu kalcalarda riskli gebelikte olunca yatıyorım sürekli ama gece ayrıyır butun kalca bacaklarım magnezyum a yenı basladım
Aysegul0308 8-Cigdem-k benimde öyle hatta tahlil verdi sıkıntı yok dedi ama ağrı ve uykusuzluktan mahvoldum Allah size de kolaylık versin
daisybebek Prensimmm33 Aynen benimde ağrıyordu doktor magnezyum hapı ve günde 1 adet muz ve soda önerdi iyiyim çok şükür
Prensimmm33 daisybebek ya ben muzuda çok seviyorum ve çok yiyorum ama anlamadım arada ağrıyor böyle çok sıkta değil ama dayanilacak gibi dgl
daisybebek Prensimmm33 bende muzu çok severim yerim ama bu ikiliyi ( soda+muz) düzenli yapınca anladım faydasını, muzun fazlası da kilo oyüzden fazla yemiyorum