Fkry67 Doktorum haftaya çarşamba gel dedi şeker testi için 23. Haftaya denk geliyor bu haftada yaptıran varmı ?
Fkry67 Busradonmezus yok iri deil aile şeker hastalığı var doktor haftaya gel dedi anlamadım 23. Hafta da yaptırsam bi sikinti olur mu
nazli-52 Marazin_annesi tokluk testim de normal çıktı benim ama ona güvenerek yaptırmadım ben. Ama bu çok insan yaptırmıyor. Beslenmenize dikkat edin siz yine de
akovalardan Fkry67 25.haftamda yaptırdim ailemde genetik şeker o yüzden yaptırdım pişman değilim sekerim yüksek cıktı dahiliyeye gideceğim RABBİM bebegimizi sağlıkla elimize almayı nasip.etsin.bende şeker yok diye ilerde tehlikeleri bilmeyecektim
Karla İlk hamilelikte şekerim vardı diye 2. hamilelikte 10. Haftada yapıldı şeker testim. Hangi haftanın olduğunun önemi yok. Genelde 2. Trimester da değerler arttığı için 24. hafta civarı yapılıyor.
Karla Gulsumhira Gulsumhira bebeğe hiçbir tehlikesi yok, sadece olması gerekenden daha iri olabiliyor. Bu da normal doğumu zorlaştırıyor.Ama sen dikkat etmez kontrol altına alamazsan ileriki yaşta 50% kalıcı olma ihtimali var..
Sermhiante Fkry67 Bi anda fazla kilo aldıysanız doktorunuz o yüzden erken yapmak istemiştir 19. Haftada yaptırmak durumunda kalmıştı eltim Bi ayda 6 kilo biden aldığı için
akovalardan Sinay74 ben kendi gittiğim kadın doğumda yaptırdım doktorum yaptı şimdi yüksek çıkınca dahiliye bölümüne yönlendirdi