Zerya1_annesi Kızlar tek yumurta ikizlerine hamileyim ve 2 haftada 1 doktora gidiyorum doktorum bana erken doğum olmaması için bir ilaç vermedi siz kullaniyomusunuz normalmi bilemedim
Kbra-bhr07 Zerya1_annesi benimde kanamam olmuştu ilk haftalarda doktor verdi 6.haftadan beri kullanıyorum Protestan övül şeklinde ve crinone jel övül şeklinde şuan 20haftalığız çift yumurta ikizi
Zerya1_annesi Twinksmom tek yumurta ikizlerinde oluyomus dedi doktorum ama şimdilik bı sorun yok çok şükür
pamuk32 Zerya1_annesi bende risk yoktu fakat 23. Haftada başlayan çatı ağrısıyla progestan a başladık 27 oldum hala kullanıyorum her ihtimale karşı kullanalım dedi doktorum ikizlerin işi belli olmaz die… vitamin ve magnezyum demir kullanıyorum ekstra olarak
hhb53 Zerya1_annesi Bende tek yumurta ikizi 16 hafta oldum cuma kontrol var. Senin belirtin mi vardı da canım verdi sana ilacı bide Allah gününde saglıkla dogmalarını nasip etsin
Alpzumra Zerya1_annesi 34 haftalık tek yumurta ikiziyiz bizde bende ciğer geliştirici vurundum banada hep ayakta kalma yat dedi ama erken doğum riski genelde her ikiz gebelikte oluyormuş aksi bir durum olmadı şuana kadar o yüzden başka ilaç kullanmadım
gulumse0611 pamuk32 çatı ağrınız nasıldı bnmde var cız cız ediyo yataktan ilk kalktığımda sürekli değil bide bazen aşağıya baskı hissediyotum tuvaletimi yaparken özellkle sizbde mi böyleydi
pamuk32 gulumse0611 evet canm kemikler baskıdan ağrıyordu.. yürürken kitleniyordu falan ilaç kullanmak gerek her ihtimale karşı doktoruna söyle o baskı son ana kadar devam ediyor yani gecmiyor. Ben 34+4 de doğum yaptım
gulumse0611 pamuk32 yaa öyle mi 24. Hafta kontrolüm var ozaman söyleyeyim bende iğne verir belki arada oluyoyatınca baskı geçiyo ama