Ilknur74 Arkdaşlar hamilelik başladığı zamandan itibaren çatlak kremi kullanmak gerekiyomuş siZ hangisinden memnun kaldınız ?
Tugbabayir Ilknur74 canım ben de kakao yagıyla zeytinyağını karıştırıp her gece sürüyorum.Ablama kendi doktoru söylemisti o uyguladı ve hiç çatlağı olmadı.Insallah bende de olmaz☺
Marazin_annesi Ilknur74 Ben hamilelik takvimimde okudum öyle çatlak kremi falan gerek yokmuş yine azda olsa çatliyomus ben vazelin kullandım ama üst baldirimda çatlak oluştu nemlendirici de sürebilirsiniz nemli durması önemli ama kakao kremini tavsiye edebilirim…
ilkim_55 Ilknur74 yani internette okumuştum ve annem önerdi bana 8 haftalığım şimdiden sür pişman olursun sonra dedi