Anne_21 Meraba guzel anneler 25haftalık hamıleyım karnım cok az cıkmasına ragmen ama catlaklarım olustu sızçe ne kullanmam gerekıyor acaba
Wonderanne Anne_21 benim eski yeni çatlaklarım var ev yapımı sarı kantaron yağı sürüyorum ebeye sordum iyi olur eski çatlaklara da kullan hatta göğüslere de sür dedi birkaç gün düzenli sürünce fark yaptı ama unutuyorum kullanmayı
cokkasmabeabi cokkasmabeabi benim de kaşınmaya erken başladı ilkinde son hafta catlamistim şimdi başladım bebe yağına. Bir de belinize de sürün oralar da çatlıyor, bacakların üst tarafları da 😂
HnY cokkasmabeabi öğün eczaneye gittim de ods bebe yagi dedi Şuan lierac kullanıyorum ve palmers. Satti bana orda bitane bebe yagı. Cidden ise yarıyor mu ki
cokkasmabeabi HnY catlayacaksa her türlü çatlıyor. Arkadaşım lierac kullandı yine catladi. Ama azaltır en azından kuru olmadığı surece
Kub-dur Wonderanne bu kantoron eski catlaklari geciriyor mu kesin etkisini goruyirmusunuz nerden aldiniz benimde eski catlagim cok onlardan kurtulus yok diye biliyorum 🤦🏻♀️
Wonderanne Kub-dur bilmiyorum ki eskiye faydası var mı ebe sür dedi bizde köyde oturuyorduk annem dağdan toplamış sarı kantaronu bir yıl zeytinyağında bekletti bana da vermişti ama aktarlarda vardır illaki