Ozgeozge96 Ayın 13 unde gonal igne 75 doz ile başladım 1 hafta sonra gittiğimde gelişme yoktu 112.5 olarak başladım tekrar 1 hafta kadar kullandım yine bir gelişme yok 150 ye başladım salı tekrar gideceğim yine aynı cevap alacağım diye korkuyorum.
BusraDevlet83 Ozgeozge96 Ben kullanfim 335 ti benim. Deneyerek gidiyorlar belki de.. Yumurtalarınızın cevap vermesini bekliyorlar.