Betl35 geceden aç kalarak gidiyorsun damar yolu açıp önce bir serum. Veriyorlar o sırada nst ye bağlıyorlar,damar yolundan birde lan alıp tahlillerini yapıyorlar bir sürü kağıtlar kürekle geliyor, okumalar imzalamalar derken önlük geliyor giydiriyorlar ondan sonra sıra gelince hemşireler hasta bakicilar yatakla birlikte alıp gidiyor seni dogumhaneye orada birkaç soru anestezi uzmanı ile görüşme felan sonra yataktan ameliyat yatağına elli kollu koyuyorlar seni çıplak 😁 anestezi uygulanıp yatılıyorsun yani benimki spinaldi beldne aşağı yani sonra başlıyorlar birkaç dk içinde zaten bebek çıkıyor onun hemen ardından bana sakinleştirici tarzı birsye verdiler panik atağım var dedim diye hafif sersemledim o sırada dikmisler felan yatağa alıp odaya götürmüşler pek net hatırlamıyorum bebek çıktıktan sonrasını ama neler yapıldığını anımsıyorum odaya gittiğimde benimki gözler fıldır fıldır bana bakıyordu iki dirhem bir çekirdek giyinmiş 😁