Daha dün akşam ‘ ne sancım var, ne nişanım geldi, ne suyum geldi ne belirtim var’ demiştim. Şimdi kızım yaklaşık 8 saattir yanımda 😂😂😂 doktorum bile şok geçirdi. Çünkü en son perşembe kontrole gittim. Daha var demişti nst de sancım bile çıkmamıştı. 😁 akşam yine bir sıkıntım yoktu. Sabah 8.30 civarı uyandım. Lavaboya gittim, normal idrarımı yaptım ama kanlıydı. Öyle nişan gibi de değil, adetin son zamanları sulu kan gelir ya aynı öyleydi. Gittim geri yatağa yattım. Hatta foruma yazdım böyle böyle diye. Bazı arkadaşlar cevap verdi sağolsun. Sonra ağrı başladı. Vajinama doğru bir ağrıydı. Eşimi uyandırdım, acile gittik. Nstye bağladılar, sonra hemşire çatı muayenesi yaptı. 4-5 cm açıklık var dedi. Ben şok 😂😂😂 sonra kendi hastaneme doğru yola çıktım. 10 civarı filandı doğumhaneye girdim. Evet bayağı bir ağrı çektim, hatta beni sezaryene alın diye bağırmış da olabilirim 🤪🤪 ama şunu çok iyi anladım. Bağırmadan nefesinizi tutup ıkınırsanız çok daha kolay oluyor. Çünkü ben bağırdıkça hiçbir şey olmadı. Bir de her sancımda squat yaptım. Sancım hafifledi, bebek kanala yerleşti. Ama tabii ki herkesin yapısı, bünyesi farklıdır. 12.10’da kızım dünyaya geldi çok şükür. Başından beri normal doğum istiyordum, Rabbim nasip etti çok şükür. 3630 gr, 50 cm doğdu. İç dikişlerimin yanısıra dıştan dört dikişim var. Ama kesinlikle öyle dayanılmayacak bir ağrı değil. Doğum ağrısı da evet bana göre şiddetli bir ağrıydı ama şu an o ağrıyı hatırlamıyorum bile. Doğumla beraber o hepimizi korkutan ağrılar uçup gidiyor. Sadece dikiş ağrım kaldı. Doğum esnasında adı aklımda kalmış olan @Sermec27 başta olmak üzere forumda evlat isteyen herkese bol bol dua ettim. Rabbim herkese hayırlı, sağlıklı, kolay doğumlar nasip etsin. ☺️🌸