Merhabalar 37 haftalık hamileyim geçen hafta beneğin boynunda kordon gördü doktorum hareketlerine dikkat et dedi ben normal doğum istiyorum böyle bir şey yaşayan var mı kordon görüldüğü halde normal doğum yapan anneler varsa lütfen tecrübelerini paylaşsınlar çok teşekkür ederimm 🙏🏻