gunisigim123 Mervemrah72 korkmana gerek yok hepsi ayni olacak degil suan cok rahatim yine olsa yine normal yaparim butun cektiklerime ragm3n sezeryandan binkatli iyi dogum kolay olmuyor ama sonrasi normal hayatina hemn don3biliyosun
HanifeOkutan gunisigim123 amin amin inşallah 💕💕 şuan ben de kızım yanımda olsa isterdim güzel bir duygu şükür kucağınıza aldınız şu veya bu şekilde 💕💕💕 dediğiniz gibi her doğum farklı asla aynı olmuyor