Sekuhan Kızlar evden hastaneye doğuma giderken üzerinizde ne vardı ne giymek gerekir,fikir verir misniz
melindam Sekuhan İsteğinle Gidebilirsin Canım Zaten Kıyafetinle Doğuma Almıyorlar Ameliyat Önlüğü Veriyorlar. Giderken Takı Takma Sadece Ona Dikkat Et Alyansını Falanda Çıkar
gokcecan Sekuhan doğuma ne durumda gideceğim önemli.. gecenin bi yarısı suyum gelir sancım olursa o an ne varsa üzerimde onunla giderim 😂 baktık sezeryan gayet hazırlanırım saçım makyajım faln 😂
Zehra1k Normal kıyafetlerle gidiyorum ama hastaneye yetişince o tek parça olan geceliklerden giyiyorum alttan bakıyorlar ya sürekli çok rahat oluyor pijama gibi ikide bir giy çıkar olmuyor çok rahat
Melikeozdemir Ben izlediğim videolardan anladiğim kadariyla oraya gittiğinizde size hastane kiyafeti giydiriyolar galiba ama eğer yanliş biliyorsam eşofman takımı daha rahat olur gbi geliyor tesettürlü bir gebe için konuşuyorum
Mervemre29 5gün önce doğum yaptım normal kıyafetlerle gittim direk önlük giydiriyorlar zaten sancı çekerken
aminegunes24 Sekuhan o heycanla ne bulduysam giydim suyum gelmişti bebeğimin doğurcam heycanıyla aklına hazırlanmak gelmiyor gece olursa benim gibi
Deletedmom386 Aynen nasıl gittiğin önemli değil şayet gercek doğumsa eğer zaten dedikleri gibi iç çamarına kadar çıkarıp tek parça önlük giydiriyorlar☺️