Eylem_andal123 Eger cinsiyeti erkekse bebek sag tarafa dogru yerlesiyor ve sag tarafa yatmana izin vermiyor rahatsiz oluyorsun solunda yatiyorsun ama kizda olunca saga yatabiliyorsun
sirt ustu degilde sag veya sol sen zaten anlarsin ne tarafa yattiginda rahat ettigini sag veya sol cok farki yok ileriki aylarda sol taraf daha iyi oluyor bilimsel olarakda