DilanArven Merhaba, bugun bebegimin kiyafetlerini yikayacagim da etiketlerde 30 derecede yikayin yaziyor, siz kac derece de yikadiniz acaba ?
EsinFatihDogan DilanArven ben 40 derecede yıkadım ne rengi karıştı ne küçüldü. 30-40 derece idealdir 😊
Espbulut NeslihanPiaAbac peki ekstra yumuşatıcı kullandınız mı , bebek deterjanı güzel koku veriyor mu ? Ben biraz koku meraklısıyım yumuş yumuş koksun istiyorum miniğin her şeyi 😄🙆
DilanArven Cok tesekkurler cevaplariniz icin, ben de 30 da yikarim. Dalinin bebek icin olan sivi deterjanini aldim tek onunla yikamam yeterli sanirim. Mis gibi olacaklarina eminim 🤗💕💕
NeslihanPiaAbac Espbulut yumuşatıcı tavsiye etmiyorlar ama kullananlarda olmuş(oda bebek için olanlardan.Ben dalan roxy kullandım mis gibi kokuyor,lekeli giysilerde de iyi sonuç alırsam onunla devam edeceğim.Bu arada kendi beyazlarıma da koymadan duramadım sırf kokusu için🙂 oğluş duymasın😂
Espbulut NeslihanPiaAbac çok teşekkür ederim bende onunla deneyeceğim pamuk pamuk koksunlar oğluşlar 🙆❤
YagmurAnnesi NeslihanPiaAbac Bende dalan roxy almayi dusunuyorum. Ama lavanta, beyaz sabun kokulu gibi bir kaç çeşidi var siz hangisini aldiniz 😊
Ayseyldrmm Bende e bebek markasının baby me olan deterjanını yumusatıcısını aldım. Daha denemedim. Deneyip söylerim artık😊😊