Deryade bende antepe gıdıcektım fakat doktor ızın vermedı 20 haftadan sonra ucaga bınmek tehlıkelıymıs cok buyuk radyasyona maruz kalıyormus gebe olan kısı buda zararlıymıs benımde ıptal oldu oyuzden otobuslede yasaak uzun yol. bence doktoruna danıs derım rapor almak kolay degıl hele ıkı canlı ısen