Erken gebelikte cinsiyet belirleme yöntemi olan ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmediğim fakat denemekten geri kalmadigim bu yönetimi sizlerle paylaşmak istiyorum. 11 haftaligiz. Haberiniz olmadan 2 minderden birine makas birine bıçak koyuluyor. Makasa oturanın kızı bıçağa oturanın oğlu oluyormuş. Deneyen var mı?