Caglanur4141 bende 34+0 günlüğüm hiçbir belirtim yoktu ağrım falan dediklerinizin hiçbiri yoktu. Dün sabah iki damla lekelenmem oldu nst ve alttan muayene edildim 2,5 3 santim açılmam olmuş ikiz gebeliğim dediğiniz gibi belirtilerim ve suyum kanamam olursa hastaneye gidecektim ama olmadı o yüzden kontrolüm var kızım kanala girmiş oğlum ise yan durmuş bir vaziyette