Kbraergl_1 melikeemektar1 ben bir ay önce doğum yaptım bebeğin kontrolü için götürdüler benim dikişlerim atılana kadar odaya ailemin yanına götürmüşlerdi ben odaya gittiğimde kızım odadaydı normal doğum yaptım
Kbraergl_1 Tubastr İstanbul yenibosna safa hastanesinde ve hastaneden çok menun kaldım ebeler hemşire ve özellikle doktorum çok iyidi
Kbraergl_1 ilkbahar öyle bişey yok ya allah aşkına ne perde kapanması nadir hastanede olan bişeydir perde kapatma perde kapatma diye bişey yok hele hele doğum yaptıktan sonra cocuğunu üstüne bırakıyorlar insan çocuğunu tanımazmı DNA testi diyorlar ya
CananAkdag melikeemektar1 Kuzu bebeğin koluna cinsiyetine göre bileklik takılıyot ve orda mesela örnek veriyorum kendğmden bebek akdağ yazıyor ismi belli değilse soyadıyla yada anne baba ad soyadı yazıyorlar bebeğin kolunda oluyor o bileklik ☺