Elifsmsk Arkadaşlar 24 haftalığım ancak bebeğin sıvısı normalin alt sınırındaymış, başına böyle bişey gelen var mı? bunu nasıl arttırabilirim ve sızıntı olması halinde nasıl anlaşılır ve önlem alınır ki?
EsinFatihDogan Elifsmsk Bende 32.haftadayım günde 3 litre su ve günde 1 bardak havuç suyu iç dedi. 1 hafta sonra tekrar kontrole gidicem su artışı olmuş mu diye. Ama benim akıntım bile hiç olmamıştı. Bol su için inşallah suyumuz artacak 🙏🏼
Burcugokhan006 Elifsmsk Canım Bend e 33 haftaligim dirt haftadır ole ne yaptıysam olmadi doğum baslicak
Afdemir Elifsmsk canm benm 16.haftadan beri az ne yaptysam yukselmiyr hep sinir altnda. Butun su sizinti testlerini yaptilr gelmiyr dedilr ama ben inanmadim 21 haftalkken turnusol ped oglen ewde koydm aksam oldu rengi anca degisti anladm ki suyum geliyormus. Sonra hastnye gttm gosterdm ewet su bu dedilr yatrdlr serumlarla takviyeye basladlr dogumu durdurmak icn tabiki Rabbimin takdiri hersy. 26 haftalk olduk hergn 2 ile 5 arasnda serum aliyorm 28 de en gec doguma alcz dedilr bebegi daha fazla tehlikeye atmamk icin. Herkste su ayni gelmz bnm ki ck az seklde geliyr ve anlmylrdu. Sen dikkt etceksn. Cok gcms olsn insaAllah korktgn olmz
Elifsmsk EsinFatihDogan benim akıntımda oluyor çamaşırım da sürekli ıslak şekilde ama su mu ter mi ayırt etmem pek mümkün değil 🙄
edaomereymen Elifsmsk ter galiba bendede hep oluyo bide cok keskin bi kokusu varmış doktor anlarsin demisti bana
edaomereymen havuç suyu kesinlikle ve bol su. 140 lira civarinda bi test var alip doktorunuza yaptirin arada anlasiliyor hemen ultrasonla net belli olmuyo diye bana yaptirdilar maliyetli diye bida yaptiramadim ama k bi seferde içim rahatladi
Elifsmsk edaomereymen ped gibi bişey varmış sanırım onu almayı düşünüyorum ama diğer test nedir bilmiyorum, havuç suyu da içemiyorum ama günde en azından iki tane falan havuz yemeye çalışıyorum
Elifsmsk edaomereymen bana da anlaşılır dediler ama gene de insanın içinde bi tereddüt olduğundan sürekli huzursuzum 😔
edaomereymen Elifsmsk turnosol testli bi ped sanırım duymustum icimizi rahatlatacak herseyi deniyoruz testin adini buluyim yazarim o test %100 diyolar saglikla ilerlesin insaAllah
edaomereymen Elifsmsk amnisure testiymis adi cnm evde arıyorum on dakikadir Allahtan atmamisim paketini bi araştır
edaomereymen Elifsmsk kesinlikle hamilelik nasil gidiyor diyenlere genelde kaygılı cevabini veriyorum malesef sürekli diken üstünde. Allahim kucagimiza almayi nasip etsin insaAllah
Sabrszanne3535 Elifsmsk ben doktoruma sorduğumda iç çamaşırı ve pijaman islanirmis pacalarina kadar akarmis
Elifsmsk edaomereymen bende bugün eczaneden bakayım o zaman, bu zamana kadar sıkıntısız geldik cok şükür de inşallah bundan sonra da iyi geçer sağ sağlim kucağımıza alırız
Elifsmsk Afdemir bu dediğiniz pedi eczaneden alabilirim demi? Kararsız kaldım alıp yapmakta çünkü, çalıştığım için sürekli dinlenme şansımda olmuyor çünkü, sağ sağlim zamanında kucağımıza alırız inşallah 😔
Afdemir Elifsmsk evet eczanede var ama yapsanz iyi olr.en azndn nedenini bilrsn suyun gelmiyordur insaAllah sende havuc suyu armut yer icersn su icersn suyunu artrirsn. Ama iste kesin sonuc alman lazm pedi al sabahtan koy aksama kdr bekle. Öyle olsa bile üzülme serumlarla desteklerler doguma kdr bebegine bisy olmaz en azndn.